НЕТРАДИЦІЙНИЙ СТУДЕНТ-МАЙБУТНІЙ ВЧИТЕЛЬ ЯК (НЕ)ТРАДИЦІЙНИЙ ЧИТАЧ

  • Дана Віхеркова Остравський університет (Острава, Республіка Чехія)
  • Павла Давідова Остравський університет (Острава, Республіка Чехія)
Ключові слова: нетрадиційний студент нетрадиційний читач, пропозиції щодо змін У педагогічній освіті, труднощі в навчанні та читанні., нетрадиційний студент, нетрадиційний читач, пропозиції щодо змін у педагогічній освіті, труднощі у навчанні та читанні

Анотація

У статті наведено приклади досліджень, пов’язаних з темою Я-концепції у нетрадиційних студентів університету як (не)традиційних читачів. У роботі акцентується увага на культурному, психологічному, педагогічному та здоров’я­збережувальному змісті мотивації та участі чеських, іноземних студентів, студентів з досвідом та без досвіду роботи на шляху до їхньої майбутньої педагогічної кар’єри. У статті викладено результати дослідження проявів (не)традиційних студентів-майбутніх вчителів як читачів (освітні напрямки, характеристика (не)традиційних студентів-майбутніх вчителів у Чеській Республіці, риси (не)традиційних читачів як студентів, фактори, що впливають на мотивацію чеських / іноземних студентів-майбутніх вчителів). Напівструктуровані інтерв’ю було проаналізовано за допомогою якісних методів.

Опубліковано
2021-05-06
Як цитувати
Віхеркова, Д., & Давідова, П. (2021). НЕТРАДИЦІЙНИЙ СТУДЕНТ-МАЙБУТНІЙ ВЧИТЕЛЬ ЯК (НЕ)ТРАДИЦІЙНИЙ ЧИТАЧ. New Inception, (2), 66-76. вилучено із https://journal.chnpu.edu.ua/index.php/newinception/article/view/18